Poslanih že prek 5000 izdelkov!                           Brezplačna poštnina!

041 383 943
info@bromelia.si
Košarica 0,00 € 0 item(s)

V nakupni košari ni artiklov.

Znesek: 0,00 €

Pogoji poslovanja

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

 

PONUDBA ARTIKLOV

Artikli na bromelia.si so pogosto ažurirani. V primeru, da niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno

 

DOSTAVA

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni - v delavnikih. Ponudnik kupcu pošlje paket v toliko dneh kolikor je navedeno pri opisu izdelka, ki ga kupec naroči. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine. Za dostavo pošiljk skrbi Pošta Slovenije d.o.o. Ko je paket obdelan in zapakiran in je oddan v dostavo, stranka prejme obvestilo o oddani pošiljki. Vsi paketi, ki so odposlani do 17.00 ure so dostavljeni naslednji delovni dan. V primeru da Vas takrat ni doma, Vas paket čaka na vaši lokalni pošti.

Cena pošiljke je enotna ne glede na težo in je po celi Sloveniji enaka, brezplačna pri plačilu po predračunu oziroma znaša 3,50€ pri plačilu po povzetju.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • - z nakazilom na račun upravitelja portala bromelia.si oziroma beta.bromelia.si (po ponudbi / predračunu) za kar so stroški poštnine za stranko brezplačni.
  • - plačilo po povzetju. Stranka izvrši plačilo ob prevzemu naročenega paketa, ki se plača dostavni službi.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov. Po oddaji naročila je možen preklic (storno) le tega v roku 24 ur. Kasnejše stornacije niso možne.

 

 V primeru nakupa unikat izdelka izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta  nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.


Če izdelek ni prvotno prevzet na pošti v roku 14 dni in se le ta vrne nazaj v naše podjetje, je potrebno kupnino nakazati na naš TRR pred postopkom izvršbe. V času mirovanja paketa na pošti vas preko SMS sporočila opomnimo o potrebnem prevzemu paketa in morebitnih nadaljnih postopkih/sankcijah.

Preberi več: ZVPot


CENE

Podjetje Modni dodatki ni davčni zavezanec zato ne vsebujejo davka. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

 V primeru nakupa unikat izdelka izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Preberi več: ZVPot

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43. členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@bromelia.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (velja za izdelke, ki niso unikat izdelave). Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe (velja za izdelke, ki niso unikat izdelave po navodilih stranke).

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Modni Dodatki, Kosovelova ulica 1, 6257 Pivka (Velja za izdelke, ki niso unikat izdelave).

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Varovanje osebnih podatkov: Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, - pošiljatelj bo jasno razviden, - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bromelia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kristina Česnik s.p. spletna trgovina, Modni dodatki Bromelia, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.


REKLAMACIJE

Ob nakupu kateregakoli proizvoda kupljenega v spletni trgovini prejmete navodilo za skrb in nego nakita, ki se ga je potrebno držati. Nakit iz srebra je v garanciji 3 mesece, zlat nakit 1 leto. V primeru, da proizvod kupujete za darilo, dodajte obdarjencu tudi to navodilo za skrb in nego.

Če izdelek pošljete v reklamacijo le tega pošljite v original embalaži, zaščitenega, kajti podjetje ne odgovarja za morebitne poškodbe, ki nastanejo med pošiljanjem. Pošiljk z odkupninami ne sprejemamo. Podjetje odpravi napako v skupnem roku 45 dni.

Če izdelek reklamirate, je potrebno prvotni izdelek vrniti podjetju in šele nato vam novega odpošljemo.

 

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

 

DARILCA OB PROMOCIJSKIH AKCIJAH

Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalke, bralke e-novičk in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je, ko podarimo darilca ob nakupu nad določeno mejo. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena.

V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilce, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklov v vrednosti 20 EUR.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

Spletno mesto za polno delovanje uporablja piškotke. Preberi o uporabi piškotkov.
x