Poslanih že prek 7000 izdelkov!                         Darilna embalaža!                          Brezplačna poštnina!                      Božična naročila do 19.12.2018

041 383 943
info@bromelia.si
Košarica 0,00 € 0 item(s)

V nakupni košari ni artiklov.

Znesek: 0,00 €

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju:

ID za DDV: 71811125

Zavezanec za DDV: NE

IBAN: SI56 1010 0005 1709 725 (BANKA INTESA SANPAOLO)

 

Podjetje je vpisano v poslovni register RS pod matično št. 6314325000

Datum vpisa pri registrskem organu: 11.2.2013

Registrski organ: AJPES, Izpostava Postojna

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

 

PONUDBA ARTIKLOV

Artikli na bromelia.si so pogosto ažurirani. V primeru, da niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno. Večinoma gre za izdelke unikat narave in izdelave po naročilu. Dobavljivost posameznega artikla je navedena v opisu izdelka.

 

DOSTAVA

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni - v delavnikih. Ponudnik kupcu pošlje paket v toliko dneh kolikor je navedeno pri opisu izdelka, ki ga kupec naroči. V času dopustov, večjih praznikov ter v obdobju večjega števila naročil se čas izdelave podaljša. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine. Za dostavo pošiljk skrbi Pošta Slovenije d.o.o. Ko je paket obdelan in zapakiran in je oddan v dostavo, stranka prejme obvestilo o oddani pošiljki. Vsi paketi, ki so odposlani do 17.00 ure so dostavljeni naslednji delovni dan. V primeru da Vas takrat ni doma, Vas paket čaka na vaši lokalni pošti.

Cena pošiljke je enotna ne glede na težo in je po celi Sloveniji enaka, brezplačna pri plačilu po predračunu oziroma preko plačilnega sistema Paypal.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • - z nakazilom na račun upravitelja portala bromelia.si oziroma beta.bromelia.si (po ponudbi / predračunu) za kar so stroški poštnine za stranko brezplačni.
  • - plačilo po povzetju. Stranka izvrši plačilo ob prevzemu naročenega paketa, ki se plača dostavni službi.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov. Po oddaji naročila je možen preklic (storno) le tega v roku 24 ur. Kasnejše stornacije niso možne.

 

 V primeru nakupa unikat izdelka izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta  nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.


Če izdelek ni prvotno prevzet na pošti v roku 14 dni in se le ta vrne nazaj v naše podjetje, je potrebno kupnino nakazati na naš TRR pred postopkom izvršbe. V času mirovanja paketa na pošti vas preko SMS sporočila opomnimo o potrebnem prevzemu paketa in morebitnih nadaljnih postopkih/sankcijah.

Preberi več: ZVPot

Podjetje, ki skrbi za izvršbe:

Prohit d.o.o.
Tržaška cesta 37 A
2000 Maribor

CENE

Podjetje Modni dodatki ni davčni zavezanec zato ne vsebujejo davka. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

 V primeru nakupa unikat izdelka izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe; 


Preberi več: ZVPot

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43. členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@bromelia.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (velja za izdelke, ki niso unikat izdelave). Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe (velja za izdelke, ki niso unikat izdelave po navodilih stranke).

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Zlatarstvo Bromelia, Kristina Česnik s.p., Veliki otok 44 B, 6230 Postojna (Velja za izdelke, ki niso unikat izdelave).

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Varovanje osebnih podatkov: Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na strani REKLAMACIJE (spodaj).

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, - pošiljatelj bo jasno razviden, - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bromelia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kristina Česnik s.p. spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.


REKLAMACIJE

Ob nakupu kateregakoli proizvoda kupljenega v spletni trgovini prejmete navodilo za skrb in nego nakita, ki se ga je potrebno držati. Nakit iz srebra je v garanciji 3 (ali 8) mesece, zlat nakit 1 leto. V primeru, da proizvod kupujete za darilo, dodajte obdarjencu tudi to navodilo za skrb in nego.

Če izdelek pošljete v reklamacijo le tega pošljite v original darilni embalaži, zaščitenega, kajti podjetje ne odgovarja za morebitne poškodbe, ki nastanejo med pošiljanjem. Izdelkov ne pošiljajte v navadni beli kuverti. Pošiljk z odkupninami ne sprejemamo. Podjetje odpravi napako v skupnem roku 45 dni.

Če izdelek reklamirate, je potrebno prvotni izdelek vrniti podjetju in šele nato vam novega odpošljemo.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na strani REKLAMACIJE (spodaj).

IZDELAVA NAKITA PO MERI

Velikost nakita izdela zlatar po meri, ki jo navede kupec!

Najbolj točna meritev bo, če se oglasite v vaši najbližnji zlatarni in izmerite velikost. Svetujemo, da naredite meritev za tisti prst, kjer nameravate prstan nositi. (razlika je lahko tudi med levo in desno roko).

NAPAČNA MERITEV OBSEGA PRSTANA NI VKLJUČENA V GARANCIJO!

Za kakršnakoli vprašanja glede meritev nakita smo na voljo na tel: 041 383 943 ali na info@bromelia.si

 

Prenehanje Garancije za nakit:

1. Podjetje Kristina Česnik s.p. ne jamči za napake in okvare,ki bi nastale zaradi:

- Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka.

-  Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom.

-  Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba, za razbarvanje blaga ali poškodbe blaga zaradi pranja,deodoranta, dežja ali prekomerne izpostavljenosti sončni svetlobi.

-  Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom.

-  Če so  poškodbe nastala zaradi nezadostnega vzdrževanja

-  Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba.

-  Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji.

-  V primeru poškodb pri nošenju in staranju nakita (opraskan nakit, sprememba barve kristalov ali materiala, praske in lupljenje prevleke)

-  V primeru kakršnekoli mehanske poškodbe, ki nastanejo zaradi neprimernega nošenja, pomanjkanja nege, nesreče (udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal, strgan ali zlomljen nakit) in neupoštevanju naših navodil.

Za dodatne informacije smo na voljo na info@bromelia.si

 

Seznanitev z odgovornostjo stvarne napake

Skladno z ZVPot je napaka stvarna če:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z odločbami ZVPot uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh letih,  odkar je bil artikel izročen kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na način:

- če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita

- kupec mora o napaki obvestiti prodajalca na info@bromelia.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da artikel pregleda

- obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči tudi osebno, vendar mu mora prodajalec izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati da:

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čim prej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako, upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel pri spletnem nakupu. Kupec, ki ni potrošnik skladno z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Slike na spletni strani www.bromelia.si

Nekatere slike na spletni strani www.bromelia.si so lahko simbolične ali podobne. Original izdelki se lahko vedno malo razlikujejo.

Če stranka želi, lahko prosi za dodatno sliko izdelka pred nakupom.

 

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

 

DARILCA OB PROMOCIJSKIH AKCIJAH

Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalke, bralke e-novičk in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je, ko podarimo darilca ob nakupu nad določeno mejo. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena.

V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilce, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklov v vrednosti 20 EUR.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

 

Nagradna igra

Pogoji in pravila sodelovanja

So objavljena ob vsakokratni objavi nagradne igre. Pomeni, da so sodelujoči vnaprej in jasno obveščeni na kakšen način lahko sodelujejo v nagradni igri.

Čas trajanja nagradne igre:

Je objavljen ob vsakokratni najavi nagradne igre na www.facebook.com/zlatarstvobromelia

Nagradni sklad:

Je definiran ob najavi nagradne igre na www.facebook.com/zlatarstvobromelia

Podelitev nagrad

Nagradno žrebanje bo izvedeno računalniško ali s tričlansko komisijo. Izžrebanci bodo javno objavljeni na spletni strani  www.facebook.com/zlatarstvobromelia

V kolikor glavni nagrajenec ne posreduje svojih podatkov pravočasno oz. zavrne pridobitev nagrade, se mu nagrada ne podeli, organizator pa je prost svojih obveznosti. Organizator izžrebance, ki prejmejo nagrade, obvesti preko kontaktov, ki jih posredujejo.

Splošni pogoji sodelovanja

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci soglašajo s pravili nagradne igre in z objavo svojega imena na spletni strani www.bromelia.si. in/ali  www.facebook.com/zlatarstvobromelia.

V nagradnih igrah lahko sodelujejo vsi polnoletni državljani Republike Slovenije!

Nakup ni pogoj za sodelovanje!

Sodelujočim v nagradni igri so skladno z ZVOP-1 zagotovljene pravice do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanje. Sodelujoči v nagradni igri lahko kadar koli pisno zahtevajo, da se njihovi podatki začasno ali trajno prenehajo uporabljati za namen izvedbe nagradne igre. Zahteva se pošlje pisno na naslov Kristina Česnik s.p., Veliki otok 44 b, 6230 Postojna. Najkasneje v 15 dneh po prejemu zahteve se bodo osebni podatki udeleženca prenehali uporabljati za namene nagradne igre, v nadaljnjih 5 dneh pa bo udeleženec o tem tudi obveščen. V zvezi z izvedbo zahteve udeleženec ne nosi nobenih stroškov. Ostale dokumentacije v zvezi z izvedbo nagradne igre organizator ne hrani. Sodelovanje v tej igri se šteje za osebno privolitev posameznika v skladu z ZVOP-1, da organizator igre hrani podatke sodelujočega in jih obdeluje ter uporablja izključno za namene izvajanja te nagradne igre. Pridobljene osebne podatke bo organizator te igre skrbno varoval in uporabljal v skladu z ZVOP-1 ter samo za namen, za katerega so bili pridobljeni, in jih ne bo posredoval tretjim osebam.

Organizator

Organizator nagradnega igre je podjetje Kristina Česnik s.p., Veliki otok 44 b, 6230 Postojna.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Bromelia.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Spletno mesto za polno delovanje uporablja piškotke. Preberi o uporabi piškotkov.
x